ROZWIJANIE PRZEZ WSPIERANIE, INTEGRACJA SENSORYCZNA Gdynia, ul.Miętowa 3/04 tel.502 830 150 emiliaurbanskarpw@gmail.com
ROK ZAŁ. 2017
HOLISTYCZNE WSPARCIE ROZWOJU DZIECKA
mgr Emilia Urbańska
Terapeuta Neurorozwojowy
Terapeuta odruchowy
Terapeuta Integracji Sensorycznej
Terapeuta Integracji Bilateralnej
Terapeuta Krzyżowo-czaszkowy
Terapeuta PTR
Logopeda, Neurlogopeda, Pedagog
OD 12 LAT PRACUJE Z DZIEĆMI A OD 3 LAT ZAANGAŻOWANA JEST W PRACĘ PSYCHOSOMATYCZNĄ I ODRUCHOWĄ Z DOROSŁYMI. MA OGROMNĄ ZAJAWKĘ NA POSZERZANIE SWOJEJ WIEDZY Z ZAKRESU TERAPII I NEUROROZWOJU.
-
WYKSZTAŁCIUCH 4 KIERUNKÓW - KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE, WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU, LOGOPEDIA I NEUROLOGOPEDIA.
-
TERAPEUTA I DIAGNOSTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ ORAZ INTEGRACJI BILATERALNEJ. JEDNA Z NIELICZNYCH TERAPEUTEK PRACUJĄCYCH Z NIEMOWLĘTAMI I MALUCHAMI W ZAKRESIE POPRAWY PROCESÓW INTEGRACJI SENSORYCZNEJ W TYM SAMOREGULACJI.
-
TERAPEUTA NEUROROZWOJOWY PRACUJĄCY NAD INTEGRACJĄ PRZETRWAŁYCH ODRUCHÓW. UKOŃCZYŁA LICZNE SZKOLENIA Z TEGO ZAKRESU W TYM JEDNE Z WIODĄCEJ NA ŚWIECIE METODY DR SVIETŁANY MASGUTOWEJ.
-
TERAPEUTA KRZYŻOWO-CZASZKOWY PRACUJĄCY BIODYNAMICZNIE. SKUPIAJĄCY SIĘ GŁOWNIE NA PRACY NA TRAUMACH I ROZLUŹNIENIU UKŁADU POWIĘZIOWEGO. ZAKOCHANA W TEORII POLIWAGALNEJ. JAKO TERAPEUTA MANUALNY UKIERUNKOWUJE SWOJĄ PRACE NA POPRAWIE PŁYNNOŚCI NERWÓW CZASZKOWYCH.
-
W ZAKRESIE TERAPII MANUALNEJ DZIAŁA RÓWNIEŻ POD KĄTEM LOGOPEDYCZNYM WSPIERAJĄC PROCESY ORTODONTYCZNE ORAZ PRZYGOTOWUJE DO ZABIEGÓW KOREKTY WĘDZIDEŁEK ORAZ ZABIEGÓW USUNIĘCIA MIGDAŁKÓW.
-
TERAPEUTA RĘKI W NURCIE PTR.
W SWOJEJ PRACY Z DZIEĆMI I WSPÓŁDZIAŁANIU Z RODZICAMI/OPIEKUNAMI KIERUJE SIĘ PODEJŚCIEM JASPERA JUULA I POROZUMIENIA BEZ PRZEMOCY NVC. PODĄŻA, NIE TYLKO ZA DZIEĆMI ALE RÓWNIEŻ ZA POTRZEBAMI CAŁEGO SYSTEMU RODZINNEGO.
OD 6 LAT PROWADZI SZKOLENIA Z TEMATYKI NEUROROZWOJOWEJ. SZKOLI NIE TYLKO SPECJALISTÓW, ALE RÓWNIEŻ KADRY NAUCZYCIELSKIE. UCZESTNICZY W KONFERENCJACH I WYDARZENIACH Z TEMATYKI RODZICIELSTWA I ROZWOJU DZIECI. PROWADZI PRELEKCJE I WARSZTATY. UCZULA W NICH NA HOLISTYCZNE SPOJRZENIE NA ROZWÓJ DZIECKA I UCZY PRACY, KTÓRA UKIERUNKOWUJE NA CAŁOŚCIOWY ROZWÓJ MAŁEGO PACJENTA.
PRYWATNIE MAMA TEMPERAMENTNEJ 7 LATKI i NIESPEŁNA ROCZNEGO MALUCHA. ZAKOCHANA W GÓRACH I TREKINGU RÓWNIEŻ TYM WYSOKOGÓRSKIM. BUNTOWNICZKA WALCZĄCA Z SYSTEMEM W SZCZEGÓLNOŚCI TYM EDUKACYJNYM I MEDYCZNYM. POCHŁANIA KSIĄŻKI Z ZAKRESU ROZWOJÓWKI. JOGUJE, MEDYTUJE...JEST.
SZKOLENIA:
-
II stopniowe szkolenie z zakresu diagnozy i terapii SI (PSTIS nr 4798);
-
Bilateral Integration: The Geateway to Achievement® (PL 00879/2021);
-
Wczesna diagnostyka małego dziecka (B.Wasicka);
-
Terapia Ręki I i II stopień PTR® (A. Giczewska, W.Bartkiewicz);
-
Terapia Widzenia w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (nr 7078/2021);
-
Craniosacral therapy od biodynamic approch (7 modułowe szkolenie z zakresu terapii krzyżowo-czaszkowej);
-
Zaburzenia procesów regulacji u małych dzieci (M. Szczepara-Fabian);
-
Depresja porodowa w praktyce psychologicznej (A.Bajus);
-
Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci w kontekście zaburzeń SI (A.Parakiewicz, M. Baj-Lieder);
-
Terapia Neurotaktylna®;
-
Ocena neurorozwojowa dziecka od 0 do 6 m.ż. . (L. Wittbrodt);
-
Ocena neurorozwojowa dziecka od 6 do 12 m.ż. (L. Wittbrodt);
-
Znaczenie diagnozy odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt (M. Rządzka);
-
MNRI® Dynamic and postural reflex integration part 1 and 2;
-
Terapia manualna w gabinecie logopedycznym (M.Majchrzycki D.O);
-
Terapia krzyżowo-czaszkowa - pomoc podczas terapii logopedycznej (K.Francuz-Matwejczyk);
-
Terapia Behawioralna (III stopniowy kurs. PSTB nr 24/2017);
-
Ankyloglosja krok po kroku. Diagnoza wędzidełek jamy ustnej (A.Rosińska);
-
Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt (M.Budkowska);
-
Postawa ciała a praca języka (K.Francuz-Matwejczyk); Hight Need Baby (Sz. Cieślak).
-
Osteopatyczne podejście do badania noworodków i niemowląt (K.Pać)